کد خبر: 1219636
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مرد معتاد وقتی با همسرش درگیر شد، روی او و فرزند هفت ساله‌اش بنزین پاشید و خودش و آن‌ها را به آتش کشید. در این حادثه همسر وی به کام مرگ رفت و متهم و فرزندش به علت سوختگی شدید در یک قدمی مرگ قرار دارند
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: مرد معتاد وقتی با همسرش درگیر شد، روی او و فرزند هفت ساله‌اش بنزین پاشید و خودش و آن‌ها را به آتش کشید. در این حادثه همسر وی به کام مرگ رفت و متهم و فرزندش به علت سوختگی شدید در یک قدمی مرگ قرار دارند. 
ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه، هفدهم اسفند ماه، قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک زنی در بیمارستان یافت‌آباد با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی در بیمارستان با جسد سوخته شده زن میانسالی به نام فرزانه روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد فرزانه، شوهرش و پسر هفت ساله‌اش صبح امروز در آتش‌سوزی دچار سوختگی شدید و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند. زن میانسال لحظاتی قبل بر اثر شدت سوختگی به کام مرگ می‌رود، اما شوهر و فرزندش در قسمت مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. 
 آتش‌سوزی عمدی 
مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند شوهر زن فوت شده معتاد به مواد‌مخدر است و به همین دلیل با همسرش اختلاف داشته و همسایه‌ها بار‌ها متوجه درگیری و زد و خورد آن‌ها شده‌اند. همچنین مشخص شد چند ساعت قبل مرد میانسال با همسرش درگیر می‌شود و خانه را به آتش می‌کشد و در جریان آتش‌سوزی همه آن‌ها دچار سوختگی شدید می‌شوند. 
یکی از بستگان مقتول گفت: «فرزانه با شوهر و فرزندش در خانه‌ای حوالی خیابان اتابک در جنوب تهران زندگی می‌کرد. شوهرش معتاد به مواد‌مخدر بود و هر زمانی خمار می‌شد و پولی برای خرید مواد نداشت با همسرش درگیر می‌شد. البته او با همسرش اختلاف داشت و زمانی هم که نشئه بود، با هم درگیر می‌شدند. صبح امروز فرزانه تلفنی به ما خبر داد که شوهرش قصد خودسوزی دارد و من هم به سرعت خودم را به خانه آن‌ها رساندم. وقتی به خانه آن‌ها رسیدم، دیدم خانه در آتش شعله‌ور است و به سرعت با کمک همسایه‌ها در را تخریب کردیم و وارد خانه شدیم. هر سه نفرشان آتش گرفته‌بودند که قبل از آمدن آتش‌نشانان آتش را خاموش کردیم و بعد هم با اورژانس تماس گرفتیم و آن‌ها را برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم.»
وی ادامه داد: «فرزانه همیشه به ما می‌گفت که شوهرش او و پسرش را اذیت می‌کند و آنطور که من متوجه شدم، دقایقی قبل از حادثه شوهرش تصمیم به خودسوزی می‌گیرد، اما وقتی با همسرش درگیر می‌شود، ابتدا بنزین را روی همسر و فرزندش می‌پاشد و بعد هم باقیمانده بنزین را روی خودش می‌ریزد و فندک را روشن می‌کند و خودش و زن و فرزندش را به آتش می‌کشد.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره حادثه آتشین جسد زن میانسال برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. از آنجایی که متهم به خاطر وخامت جسمانی‌اش قادر به صحبت کردن نیست، بازپرس جنایی دستور داد کارآگاهان از وی پس از بهبودی درباره حادثه تحقیق کنند تا زوایایی پنهان حادثه بر ملا شود.

برچسب ها: معتاد ، قتل ، آتش سوزی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار